Till senaste kommentaren
Kommentaren du söker har flyttats till en ny diskussion, eller är borttagen.

Jag vill ångra mitt köp, hur gör jag då?

Fina Sweef, tyvärr så är behöver jag ångra mitt köp från er - hur gör jag detta?

// Helena

Kommentarer

  • Härliga Helena 🤗

    Åh så tråkigt, självklart får du göra det!
    För att ångra ditt köp svarar du på orderbekräftelsen du har fått av oss,
    beskriva gärna ditt ärende i kort - hittar du inte din orderbekräftelse så skickar du detta till info@sweef.se 💌

    Som privatperson har du 14 dagar på dig att ångra ditt köp från den dag du mottagit varan. Ni har rätt att öppna förpackningen för att se till att ni har fått rätt vara men se till att vara försiktig så att ni kan stänga originalförpackningen igen ⭐️

    Vid retur
    - Originalförpackning. Vara ej uppackad - 100% återbetalning.
    - Uppackad vara tillbakaskickad inom 14 dagar. Ej använd, inga skador eller fläckar på produkten - 75% återbetalning.

    Vi säljer även alla produkter med två (2) års fabriksgaranti samt tre (3) års reklamationsrätt enligt konsumentköplagen. Skulle varan vara skadad eller felexpedierad när den anländer så åtar vi oss att kostnadsfritt åtgärda felet 🌹

    Ha en underbar fortsättning på dagen! // Sweefarna ❤️
    Kim

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.